2013年5月7日星期二

湯顯明出席立法會之黄湯對話

話說湯顯明同意5月18日出席立法會,咁都制,預咗畀人插,有乜計呢?佢咁鐘意飲黄湯,標少成全佢,諗咗段黄、湯對話出嚟畀佢參考吓。

黃:湯總,今日手風咁差,打極都唔入窿。

湯:標哥,手都震哂點打得入吖!

黃:去立法會驚到震呀?

湯:梗係唔會啦。我同你打吓波飲吓酒,唱吓歌放吓狗,又無租你地方住。曾總租你地方住畀人叫曾大屋,畀着我最多畀人叫湯房,怕乜吖。人地話我住湯房,肯定係廉潔啦。

黃:咁講你又飲到手震呀。

湯:之唔係。啲茅臺XO梗係快啲飲哂佢啦,唔通好似曾總咁攞去賣咩?我無佢咁貪錢。飲哂就無贓無證,奈我唔何,話我無上繳,我都飲哂啦,好似碼頭外判商永豐嗰條茂里咁講,吹呀。

黃:咁你去到立法會打算點講呀?

湯:好似人肉錄音機咁囉,我哋做AO最拿手架啦。

黃:不如話腳痛去唔到吖?

湯:腳痛頂得一陣,下次又用乜理由呀?

黃:你飲到黐肺,不如話肺癌啦?

湯:標哥你有無醫學常識架?飲嘢唔會入肺架。

黃:咁不如話肝癌?

湯:咁就似樣啲。不過肝癌都講得嘢架,始終都答到問題。

黃:不如話口腔癌、食道癌,咁嘛講唔到囉。

湯:都唔錯。佢哋叫我寫出嚟咁又點呀?

黃:咁你嘛拉布囉,佢哋都慣哂架啦。你寫慢啲,又唔識寫,又寫錯字,又重頭寫過,又要去廁所,又要食藥,又要瞓晏覺,又要飲番杯,又要食飯,又...

湯:又要唱K添。夠啦夠啦,加埋律師叫我唔好講咁多,一於咁話。



昨日竟然有936個點擊,標少越嚟越紅啦。

沒有留言:

發佈留言