2013年4月16日星期二

陳振聰越窮越見鬼



陳振聰須即繳億元欠稅

要求暫緩 區院敗訴

【明報專訊】商人陳振聰早前遭稅局興訟追討3.4億元欠稅及利息,但遭陳要求暫緩繳稅,區院昨裁定他反對無效,扣除他2010年付了約3486.8萬元,去年又出售中半山楠樺居物業套現,繳付了1.99億元,陳仍須即時繳付約1.06億元稅款,並按照稅局一方提出,付8%利息及訟費。

稅局陳振聰不評論

原訴人為稅務局長,被告為陳振聰及楠樺置業有限公司。稅務局及陳振聰均表示不評論,陳亦未透露會否上訴。

稅局早前指出,華懋集團主席龔如心生前曾支付3筆共6.8億元款項予陳振聰,作為看風水費用,遂追討陳3.4億元利得稅及物業稅,日前以陳一方沒有合理抗辯為由,要求法庭以簡易程序裁定局方勝訴。

但陳一方稱,該筆款項由龔餽贈,且收款的為一家海外公司而非陳本人,認為必須正式審訊才裁決。此外,陳應繳的稅款或有變數,故認為稅局應待稅額的覆核結果,方再追討稅項。陳一方又表示,稅局要求陳立即繳稅,是惡意行為。

官:未證稅局惡意評稅不準

法官潘兆童認為,陳一方並無實際證據顯示稅局有惡意、或其惡意會造成評稅不準確及不可信。稅局已有足夠證據,證明陳振聰須繳稅。

陳一方又稱,曾反對2005/06年度、及06/07年兩個稅務年度的利得稅額,當時稅局接納其中一項反對。但法官表示,根據稅局今年3月的信件,可見陳一方說法並不準確,稅局亦沒有同意覆核稅額。法官又強調,根據《稅務條例》,陳應「先交稅,後爭議」,故即使稅局願意覆核,陳亦應先清繳稅額,若金額有調整,稅局日後大可退稅。

【案件編號:DCTC2290/10】

(16/4/2013 明報)

陳振聰越窮越見鬼,早輪為咗行將開審嘅高院刑事案申請英國QC代表佢,比律政司及大律師公會齊齊反對,佢申請嘅理由係倫敦大炮平過本地薑,原本代表佢嘅胡漢清、黃敏杰叫價肯定唔平,何況胡大狀又要找阿媽條數,否則白姐姐同佢阿媽喊苦喊忽見記者咁無面,梗喺向哨牙「通」借庫,分佢身家啦。哨牙「通」改咗乜嘢Christian name我一時醒唔起,總之跟咗第二個大佬都救佢唔到,林以諾最好會變魔術,否則哨牙「通」會變節,包埋個頭過檔真神阿拉,滿天神佛嚟打救。睇嚟陳振聰又幾似帶舞獅行街嘅大頭佛,面具都唔使。

講到請QC,佢又使咗啲寃枉錢,喺判辭度大老爺其實比佢請架,因為主控都喺London Silk,不過申請果枝大炮唔係打開刑事案,先至唔比咋,你話係唔係使咗寃枉錢嚟申請。所以做人要得些好意需回手,唔使搞到無氣抖。

哨牙「通」個名喺小甜甜改架,唔關我事。小甜甜見佢哨牙,英文叫Tony,所以形聲格叫哨牙「通」。





2 則留言:

  1. There's actually a joke cracked in the hearing: after referring to Tony's (now Peter) attempt to find local silks, Charlie smirked and said: "we all now know WHO is so expensive." You won't normally see this funny side of Charlie...

    回覆刪除
  2. I see. Thanks for telling me this anecdote.

    回覆刪除