2013年4月28日星期日

開張新紀錄

昨日是本札記開張以來最多點擊的日子,由4月25日上午10 至4月26日上午10時的24小時內,共788次點擊,主要來自香港,謹此向各讀者致意。任何舞文弄墨的blogger,都希望客仔盈門。我畢竟沒資格在名人雲集的平台處寫,近日每天超過400點擊,已使我十分滿足。陪伴我寫作通常是Les Miserables 10th Anniversary的演唱會,百聽不厭。有時會私下回覆讀者的諮詢電郵,總是非禮案。我儼然變成非禮專家,我其實不太願意以抗辯角度看一件案,希望讀者諒解。

4 則留言:

  1. Congratulations, Bill. What an achievement!

    回覆刪除
  2. Congrats Bill, I wish I can be as articulate and resourceful as you, From what you wrote, I am sure you must be a great prosecutor and a true believer of justice before your retirement
    Robin

    回覆刪除
    回覆
    1. Robin,

      Thank you for the compliment. I can only admit prosecuting gave me immense satisfaction. It beggared all description(非筆墨可形容). I paraphrased what Shakespeare said in Anthony and Cleopatra. When I look back, I can see how small a piece of dust I was though very cheeky back then.

      刪除