2014年6月30日星期一

公仔佬愛國

金髮紋身青年拉橫額示威
「朋友叫我嚟」


【明報專訊】「佔領中環」發起的民間全民投票昨日開設21個票站,方便市民投票,其中最少4個票站出現反對者示威抗議,示威者中有長者、有青年,其中在香港仔聖伯多祿堂票站外,昨午出現了數名戴口罩的染髮紋身青年,警方一度到場了解,未有拘捕任何人,示威者站立數小時後即離去。

各票站昨晨10時開始運作,港大票站外一早就出現約20名示威者,部分人染金色頭髮及紋身;而昨日才開設的香港仔聖伯多祿堂票站外,昨午1時45分亦有同類示威者。記者約2時現場所見,示威者全戴口罩,部分染金髮,一人頸部有「鬼」字紋身,他們手持「反對非法公投 要求理性普選」標語站在票站外斜路底,未有叫囂。

數名示威者一度站在通往票站的唯一樓梯抽煙,令行人難以通過,直至職員守住樓梯口,示威者才移步到附近的行人路,繼續舉起標語默站。其中一名示威者阿樂稱,是次行動為自發,當被問及反對「公投」的原因時,他說「其實我都唔清楚,係朋友叫我嚟」,亦表示沒有收取酬勞。

另外,在新設的牛棚及中大票站外亦出現手持「包容體諒 求同存異」、「飲水思源」等標語的示威者,其中「異」字用簡體字書寫,部分示威者不時零星地叫「愛國愛港無罪」口號,亦有示威者為長者,皆逗留數小時後即離去。
(30/6/2014)

都話黑社會都愛國、愛港、愛埋共產黨架啦,你睇金毛公仔佬(紋身漢)有傳染病帶晒口罩都去票站玩嘢。天時咁熱,帶口罩唞氣都好辛苦喎,真偉大,為免傳染啲愛國病畀香港同胞,防禦功夫做到足。話時話點解唔紋五星旗或者洋紫荊公仔,而既人唔似人,鬼唔似鬼咁紋個鬼字呢?唔紋洋紫荊都有理由,個洋字就擺明就外來勢力喇,特區嗰枝旗好明顯就係內奸搞出嚟架啦,唔係點會用洋人既花啫?不過公仔佬好紋唔紋點會紋個鬼字架,擺明係外在勢力啫,佢大佬點會派個假洋鬼子嚟架,要晒馬都揾啲紋咗青龍白虎、刀刀槍槍嗰啲喇,咁先至震懾到啲選民吖嗎。

我仲記得元朗嗰鑊,梁振英落區,公仔佬提供保護,標少當時話要踢佢竇,掃佢場,好彩差人真係有犂庭掃穴,我條氣都順啲(就係呢篇:黑社會挺梁事件),幾時搞到黑社會可以干政?金毛公仔佬帶口罩企喺票站門口,唔係靠嚇喺度做乜?應該揾DATS去,懷疑佢藏有攻擊性武器、藏毒,非法入境,拉佢返去搜身,邊個會話你濫權吖?乜叫DATS? District Anti Triad Squad,即係反黑囉。

喂黑社會都做好事喎,王雀行動咪救咗啲民運人士囉!我都唔鐘意,呢個世界無免費午餐,只有交換條件,欠人情要還架。你咪以為我亂嗡廿四,當年岑建勳同馮志活喺新蒲崗第一庭擔保個販毒,點解吖?就係還人情債囉,後來條友棄保潛逃去咗泰國,客死他鄉。黑社會揾食而犯法,拉佢告佢,黑社會干政,唔犯法都要打沉佢。你問吓佢哋乜叫「反對非法公投 要求理性普選」。阿公佢就識,佢大佬個大佬囉,公投係乜佢點知,「性」佢梗識,其他嘢就乜都唔識。




4 則留言:

  1. Hey I know one thing or two about the Triads in HK. They are MUCH better, much kinder and gentler than that red terror group CHiCOM up in North. know who your real enemy is, HongKongers.

    回覆刪除
  2. 傅振中及施君龍等人6.27在高等法院外抗議黑衣遊行, 施君龍則與數人拿着印有「法官不愛國不愛港那你愛誰...堅決打倒法律界走狗、鏟除法律界漢奸」的橫額到場「挑機」。
    比金毛的閙劇, 令人怒不可遏. KKC

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有參與靜默遊行, 當我聽到傅振中等人拿著米高風說我們跟隨"有政治立場的公民黨"出來穿黑衣遊行, 和黑社會沒有分別的時候, 我真的火了. 這班小丑竟敢在高院門外向千多名法律界人士發表誹謗性的言論, 還敢說自己是維護法治, 簡直是荒謬絕倫. 後來我睇報紙見到傅/施等人的橫額竟然用簡體字寫著香港有法官私下收了英國和美國錢財, 幹損害香港老百姓的事, 我即時想起東方日報藐視法庭案Wong Yeung Ng v Secretary for Justice (CACV161/1998). 標少你認為律政司可以引用該案把這班小丑交付羈押嗎? (雖然我相信姓袁那位多半會包庇他們)

      刪除
    2. 看到KKC大姐的留言,我也極憤怒,所以才寫了一篇。

      東方針對Godfrey比上述情況嚴重得多, 社論不斷鬧,又出狗仔隊跟蹤,但無政治成份。算把喇,Rimsky Yuen點敢拉呢班小丑,畀我揀我倒佢哋入堆填區,從那裡來,往那裡去。不如寫去律政司問,或者叫郭榮鏗提質詢,睇佢點講。

      刪除