2014年6月11日星期三

畢屈的白皮豬

「老公,快啲改機票走喇,白皮豬都出埋,死咯,以前出啲紅皮豬就搞咗個無文化嘅大革命出嚟,依家出咗白皮豬,咪要搞白色恐怖?」畢太活了幾十年,這次講了一生人最有見地的話。

「老婆,唔怕掛,改機票要畀錢個喎。紅皮豬始終係燒過,唔夠健康喎,白皮好啲,香口果啲無益。以前有剩餘權力,咪好似食剩餸尾,依家好喎,食新鮮個喎。」老畢循著老婆豬的啟示來發揮。

「新鮮有鬼用咩,中央話哂事,你吃乜都無得揀,你食西餐就話你勾結外國勢力,第二時要食番白粥油炸鬼,唔好食麥當奴喇。中央畀乜你食你就食乜囉。唉!今次實行要食mud囉。」

「老公,香港以後會太平啲囉,依家話連法官都要做愛……」

「吓,法官家庭生活都管埋,有無規定幾常造吖?」

「老公,你講乜呀?嗰篇嘢話法官都要做愛國者,造乜愛啫?」

「即係乜解?司法誓言咁講咋喎:

司法誓言

我謹此宣誓:本人就任中華人民共和國香港特別行政區法院法官/司法人員,定當擁護《中華人民共和國香港特別行政區基本法》,效忠中華人民共和國香港特別行政區,盡忠職守,奉公守法,公正廉潔,以無懼、無偏、無私、無欺之精神,維護法制,主持正義,為香港特別行政區服務。

效忠,唔係愛國喎。」

「老公,效忠英文係乜?」

「老婆,bear allegiance囉。即係忠心,無二心囉。即係好似容醫生咁,佢唔愛佢老婆,但佢無包二奶喎。而且,講咗四個無字,都無講無產階級。何來愛國愛黨?」

「老公,咁第二時法官審果啲講打倒共產黨嘅案,咪可以判佢叛國,判佢入秦城。咁使唔使向中央請示一下先?」

「老婆咁又唔使,釘硬喇,邊使請示啫?至多問吓中央點判就得喇。打個電話問吓囉?」

「乜唔係中聯辦打畀法官指導佢點判咩?」

「老婆,尋日梁振英見記者,大汗叠細汗,唔夠冷氣咩?而且做乜要譯成七國語言呢?」

「佢標哂冷汗吖嘛,七國語言係隱喻嚟呀,即係暗示香港七國咁亂囉!」

畢氏夫婦,在畢夫人英明領導下,當機立斷,付諸行動,當晚立即離開香港。在飛機上,老畢念念有詞,不斷重複:God bless you.








沒有留言:

發佈留言