2018年11月10日星期六

一個法官的無奈

昨天在上一篇有人留了「幫港出聲」訪問前裁判官黃汝榮Symon Wong的片: 一個法官的無奈,  我前一天已知悉, 因為該段訪問已分別送到各司法人員的電郵, 不同渠道的人向我報料的。我本來想寫評論, 但翻看以前自己寫過的十篇, 已無需補充了。以下是十篇的連結:


令司法機構蒙羞
令司法機構蒙羞之二
令司法機構蒙羞之三
令司法機構蒙羞之四
令司法機構蒙羞之五
令司法機構蒙羞之六
令司法機構蒙羞之七
令司法機構蒙羞之八
令司法機構蒙羞之九
令司法機構蒙羞之十

14 則留言:

  1. 一口氣看罷所有舊文,作為旁觀者的我,結論很簡單,那就是自己友和不是自已友的分別。自己友唔使講咁多,打個眼色便互相明白。反之,你講一百次我都睬你都儍,仲要講句:你講完未呀?開埠之來都是講‘食力’,有權自然有食力,我就是喜歡打横黎講,吹咩!我曾在大機構做事數十年,見微知著,根本這種埋堆擦鞋自己友文化一直存在,相信司法機構亦是如此,再加上近幾年黄藍對峙,點會有中間派?因為别人已將對方塗上了顔色!

    回覆刪除
    回覆
    1. Symon投訴的不是司法決定, 司法決定只能從法律程序上解決。他在投訴行政的決定, 那屬任何機構都會面對的辦工室政治, 法官也沒immunity, 所以投訴也枉然。

      刪除
    2. 所以點解李柱銘同pannu的收費會差天共地?
      唔係因為佢地識唔識得辯訟,而係佢地在司法界的關係...知道邊個老爺會點判,個老爺有乜野優點缺點而針對性地部署...當然,班老爺見到個名聲同地位都高過佢既大狀,點都會忌三分...
      司法界埋堆,歧視女性,任建峰都有講啦...
      https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%A8%9B%E6%A8%82/256748/%E6%98%AF%E5%92%81%E7%9A%84-%E6%B3%95%E5%AE%98%E9%96%A3%E4%B8%8B-%E6%AD%A7%E8%A6%96%E5%A5%B3%E5%BE%8B%E5%B8%AB-%E5%BE%8B%E5%B8%AB%E4%BB%BB%E5%BB%BA%E5%B3%B0-%E6%9C%89%E6%9C%8B%E5%8F%8B%E9%81%B8%E6%93%87%E9%9B%A2%E9%96%8B

      刪除
    3. 當年謝偉俊單野被李國能發還重審,根本就係天下烏鴉一様黑,正所謂識人好過識神!

      刪除
  2. 任何機構,都有呢啲低能、冇得升人士,心生怨恨,最興寫「告密信」比傳媒或執法機關,所謂爆料,好似全世界都對佢唔住。與邊緣人士過大海問柳 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指黃永平或陳方安生?

      刪除
    2. 巴巴兄,仲有林超英和鬍鬆曾,近期有林卓庭。

      刪除
    3. 呢個係進步嚟嘅,有投訴,有跟進,有透明嘅制度先至係人民自主。

      刪除
    4. Read this:
      https://www.scmp.com/news/hong-kong/law-crime/article/1868208/hong-kongs-department-justice-reached-right-decision-not

      刪除
  3. 令司法機構蒙羞之十:
    //已經有不少人,尤其是忠黨愛國份子及社運激進人士,虎視眈眈,不斷尋找攻訐法官的機會,也絕不放過這機會。爆了這件事出來,他們正中下懷。往後日子就可以大條道理,信口雌黃了。//

    標少估中晒...

    回覆刪除
  4. 請教標少
    嗰班“東涌光復”人仕,這樣滋擾旅客
    其實中唔中遊蕩罪

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難告, 要告一早就告咗幾年前走入人哋鋪頭搞事D鳩烏團。

      刪除
    2. *暗笑* 唔知點解 東涌光複被拘捕的反而是2位藍屎 *暗笑*

      刪除