2015年6月16日星期二

黑金買票的遐想

話說廉署介入調查黑金買票事件,於是請了長毛去總部會面。正是虛構的黑金買票,自然用虛無的方法查,結果也虛幻。

我就虛擬了這會面過程。

調查員:梁生,今次請你嚟協助調查你聲稱嘅買票案,首先好多謝你合作。

梁議員:合咩作啫,老作得唔得先,犯法呀?有無煙仔呀?好眼瞓喎,乜都唔記得晒。

調查員:梁生,辦公室唔食得煙喎,唔好意思,唔好意思。不如飲咖啡好唔好?

梁議員:好喇,你哋啲咖啡都出晒名,一於整杯嚟。

調查員:梁生,我哋今次請你返嚟希望你能夠協助調查買票案。

梁議員:閘住。我無報案喎,嗰啲嘢對住啲市民講下唔犯法喎,搞政治講乜都得喇,搞政治邊有唔講大話架。你氹我報案,想屈我虛報呀?

調查員:梁生,乜除咗講一億之外,其他都係老作架?

梁議員:我有權唔答你喎,我又唔係嚟報案,我唔鍾意講你知得唔得先?你哋無啦啦開乜file啫?要報案我兩三個月前就報咗喇,你哋醒啲好唔好!

調查員:梁生,你幫下忙喇,你都要畀啲料我向上頭交代架。老老實實,究竟有冇中間人先?

梁議員:你哋咪屈我,我幾時講過無中間人?

調查員:咁你可唔可以形容下佢個年齡、身材、樣貌?

梁議員:好喇,等你可以交差。條友睇起嚟三十至五十歲,中等身材,普通様貌,頭髮唔長唔短,身高超過5尺,戴太陽眼鏡,講説話有啲口音。個樣睇嚟就係中國人,不過國藉就唔肯定,你知喇依家好多人都話自己唔係中國人,Michael Jackson都當自己唔係黑人喇。

調查員:梁生,你咁講,起碼三幾億咁既樣既人喎。你哋點聯絡架?

梁議員:我唔識佢架,我果日企係路邊食煙,佢行埋嚟踎係我側邊,佢話:長貓,你踎低大家講兩句。我望下週圍都無其他人,先至知道佢同我講。我於是踎低同佢傾兩句囉。我問佢係邊位,佢話你唔使問咁多,佢話今日有緣,問我張票值幾錢,佢老細想幫我買,包我兩世無憂。我話你咪玩喇,阿哥,你老細邊位。佢話你唔識規矩既咩,呢啲嘢邊有人問架,總之傾條件唔傾人事。我話犯法喎,我唔會咁做。佢話你長貓入去踎都踎過幾次,上庭多過律師,犯法你未驚過喎。

調查員:梁生,你唔好遊花園,你同佢點聯絡?佢有無講叫乜名?有無留電話、電郵?

梁議員:都唔記得佢叫Mao, Maro定係Mario,總之就係麻甩佬。佢話佢會再揾我喎,聯絡嘅暗號係“支那豬”。

調查員:咁佢有無再揾你?

梁議員:無喎。再見番佢我都未必認得喎,個個都咁上下樣。老老實實,我知嘅都講晒喇,我無乜時間架,都好詳盡喇。話時話,我哋正話茶聚咋,我唔係舉報,我講啲嘢唔構成提供虛假資料,仲有,我當果個人講笑咋,我都無懷疑過佢想賄賂我。

調查員:梁生,你又講到似曾曾咁?

梁議員:亞Sir,呢啲政治把戲你見得少咩?順口嗡都好平常啫。啲人有腦都諗到,就算畀埋我果票,結果都一様,有無咁蠢駛啲咁嘅錢?

一件看似大案,廉署逼不得已主動調查,終於查無實據,不了了之。長毛講述事發經過,似是而非,這中間人買票事件,隨著政改在立法會不獲通過,便成為一個一億元的笑話。一時之間,動不動都講一億來收買人心了。


12 則留言:

  1. 我倒還真认识长毛。。。。。有次上庭我亂UP了一轮,。。。。RECESS的时候他走过来和我握手。。。

    Maro

    回覆刪除
    回覆
    1. 你跟得好貼喎。你地算「猩猩相識」?

      刪除
  2. 他是和理非非的左膠; 我是正相反。

    Maro

    回覆刪除
  3. 標少, 两則新聞你有何感想?
    1.
    8 days ago中國足協上星期世界盃亞洲區外圍賽開始前夕,上載了一系列主題為「不輕視任何對手」的海報,其中形容香港隊是「有黑皮膚、有黃皮膚、有白皮膚」其中香港版本提及球員膚色,本港網民質疑帶有種族歧視。
    today
    香港足總主席梁孔德透露,引起種族歧視爭議的中國足協海報是由法國人設計,而中國足協已就海報引發的問題向香港足總道歉。
    广告
    梁孔德今早接受港台訪問時說,該海報是由大陸廣告公司製作,找來一個法國人設計,認為香港是國際城市,所以設計了黑皮膚、白皮膚的球員,沒想到會引起種族歧視的爭議,而中國足協已就這事向香港足總致歉,其後亦更換了海報。
    ----------------提及球員膚色->帶有種族歧視?

    2.
    19歲男生於去年7月,透過朋友介紹結識11歲女童,同年9月兩人開始拍拖。在兩人拍拖翌日,男生上門到女友家中教做功課,至凌晨女友在洗澡後僅穿上衣及內褲,男生抵不住誘惑與女友性交,惟一分鐘後因害怕而停止。事後因兩人相擁而睡,被半夜回家的女友母親撞破報警。

    男生陳靖汶早前承認與13歲以下女童非法性交罪,法官今接納被告年少氣盛,當日因女友衣著性感而一時衝動犯案,同意給予被告一次機會,判被告接受社會服務令240小時。
    --------咁便宜
    KKC

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一則新聞我不覺冒犯,沒有對顏色下價值喎。

      第二則叫早熟早爛,不是援交,這判決也公道。

      刪除
    2. Sorry to ride on this, how about this news? To me, the defendant should have made arguement before pledge guilty.

      香港專業教育學院(IVE)19歲男生因迷戀女性腿部,遂特意到巴士站尋找短裙美腿少女,然後尾隨「目標」乘搭巴士,再趁機用手機偷拍對方的短裙和雙腿,但遭少女當場揭發及報警,男生見事敗將手機「掟爛」意圖毀證。涉案男生今日在荃灣法院承認遊蕩罪,裁判官斥責被告的行為會令事主不安,有機會判處監禁,現准他保釋至本月25日,待索取感化和社服報告才判刑。

      P

      刪除
    3. I agree. It is arguable..At least argue on the objective criteria and ask the court to decide whether a reasonable person would be apprehended in the circumstances.

      刪除
    4. 就系啦, 批評者自己泛用種族歧視來扣人帽子. 再者"一支有層次的球隊", 並無暗示不夠純港人球隊之意. 可見批評者胡鬧, 中國足協道歉又是胡鬧. KKC

      刪除
  4. Michael Jackson係有白癜風,一種會侵蝕皮膚黑色素嘅常見疾病,驗屍報告已經證實咗。佢從來冇唔當過自己係黑人,唔該唔好將無知當成幽默。

    回覆刪除
  5. Michael Jackson係有白癜風,一種會侵蝕皮膚黑色素嘅常見疾病,驗屍報告已經證實咗。佢從來冇唔當過自己係黑人,唔該唔好將無知當成幽默。

    回覆刪除
  6. Michael Jackson係有白癜風,一種會侵蝕皮膚黑色素嘅常見疾病,驗屍報告已經證實咗。佢從來冇唔當過自己係黑人,唔該唔好將無知當成幽默。

    回覆刪除
  7. Michael Jackson係有白癜風,一種會侵蝕皮膚黑色素嘅常見疾病,驗屍報告已經證實咗。佢從來冇唔當過自己係黑人,唔該唔好將無知當成幽默。

    回覆刪除