2014年8月10日星期日

畢屈系列之七:示威專門店

畢屈夫婦時常在港澳之間往還,一年總會在兩地各待上幾個月。平時他們也沒有甚麽世藝,都是吃喝玩樂,唱下歌、搓下麻將、打下羽毛球及四處吃下。買了農地之後,儼然成為地主,返回香港又有多一個節目,不是去耕田,而是去巡視一下這農地。叫他們去體驗耕種,別開玩笑,not my cup of tea. 他們在悉尼住慣獨立屋,後園也種點花卉果樹,對於種菜毫不雀躍。走去蹓下,只是盤算下甚麽時候政府公布發展,就可以撈一筆。可惜天違人願,好事多磨,地政總署助理署長囤地圖利的事給報紙挖了出來,原本十拿九穩的投資,頓生變數。屈氏兄妹這一回有點焦灼了。

「哥,你話點算,好衰唔衰,爆單咁既嘢出嚟,梗係有二五仔放料,唔係記者點知啫?」

「係喇,呢啲嘢唔起眼嗰喎,無乜人會留意,點會有人知啫,梗係有人好唔順昭。大家咁揾食咋嘛,駛乜去報料啫?咁既年頭,人人都撈啲著數,然後咪走頭囉。我又無租人平價樓,我又無飲茅台酒,我又無收顧問費,我日日做到隻狗咁,我合法投資咋喎,又唔係cac水,有乜唔妥啫?」

「係囉係囉,如果有乜唔妥,要郁都未輪到你喇!你睇吓,你哋曾老闆、湯老闆幾逍遙自在?我哋咪好似買樓咋嘛,投資咋喎,咁都嘈生晒!香港啲人淨識仇富,浄識講地產霸權,搞埋晒啲佔中,公民抗命,攞住綜緩仲搞搞震,搞彎咗香港到時睇吓你班友食乜?」

「阿妹,不如叫阿畢開間顧問公司,有得諗喎。你睇,依家成日遊行,撐乜撐物,反乜反物,開間公司專門提供戲子,邊個要人就提供畀佢,男女老幼,全部都有,要公仔佬都得,殺氣騰騰喺左青龍右白虎又有,溫馨嗰啲Hello Kitty Barbie紋身都得,要乜有乜。出更費兩粒鐘起,斷鐘計斷日計都得。幫佢搞反佔中佈道會,可以提供戲子即場決志。包飲包食零團費反佔中一日遊都得喎。午餐飲茶,收集反佔中簽名,下晝去遊行,夜晚食反佔中套餐或自助餐,食完送番個福包,都大把人會參加喎。仲有就嚟盂蘭節,一於派反佔中平安米,只要簽名,一人10k,60歲以上,可以送上門。你話,真係有得諗架。」

於是畢屈夫婦在香港開設了一間社會運動人力資源專門店,包攬任何黨派示威遊行活動的統籌,人手調配,橫額道具,一應具全。香港經歷多年的遊行示威運動,已進入一個新紀元,像啦啦隊跳草裙舞,是經專業設計訓練指導的,甚麽時候舉牌,甚麽時候叫喊,甚麽時候跪拜哀求,都不再像以往即興隨喜而行,都經過專業社會運動artist的精心設計,這門生意比囤地可賺取利潤不遑多讓,香港人又專業又靈活,乾杯!

2 則留言:

  1. 現在真正為香港人辦事嘅高官,立法會議員真的賣少見少,很難想像,10年後嘅香港會變成點,唉…

    回覆刪除
  2. 難道閣下有見過修橋補路的「金腰帶」,加上好事「傳千里」?
    真正為香港人辦事的只懂默默耕耘,以前是「沉默的大多數」,現覺得被騎劫久了,現在也要「發聲」,不然再沒有機會了。
    請香港人懂得可謂「做實事」,不要停留於喊口號和純粹情感宣洩吧!

    吹水但又無能為力的PHLI

    回覆刪除