2019年7月22日星期一

Move on

昨天在河畔徜徉, 今天再去溜躂, 哀三生三世之戀的流逝。上一代逃難到港, 我是土生土長, 女兒算是在香港成長, 大女兒曾經在香港工作5年, 年幾前已轉戰倫敦, 不是為了香港政治, 為的是個人視野, 最近連投資銀行的工也辭掉, 因為不滿上層鬥爭, 時常更換老闆, 使她有點投閒置散的感覺。她不想被內鬥影響, 所以轉了一間規模小的新創公司。小女兒一直在悉尼工作, 從沒有打算回流。我這一家已算連根拔起了。情繫香港, 使人沮喪。失戀之後要懂得move on, 心靈平安, 不作遐想。在河畔碰到二、三十個星期一爬山的朋友, 有些多年沒碰過頭的, 寒喧一番, 幸好只擦身而過的偶遇, 沒時間扯香港的話題就告別了, 善哉。

沒有戀情也不礙客觀評論。

香港已步入萬劫不復之境地, 暴動一浪接一浪, 有心人誓要以暴動來滲和遊行, 不去遊行心癢難耐, 不以衝擊來完結就睡不著了。如果還有人講政府沒回應5大訴求所以繼續上街, 這些人腦子進了水, 他們不是因為政府沒有「回應」而上街, to be precise, 他們是因為政府沒有「答應」5大訴求而上街的。要求不檢控已是天方夜談了, 除了暴行持續在發生外, 若不檢控是否包括元朗昨晚打人的白衣幫?

有些人見到昨晚元朗打人事件可能覺得心涼, 認為這些人抵打, 認為他們被打可以為警察出一口氣, 認為警察應該等他們打完才去收屍。以上的想法極其危險。不論白衣人是黑社會抑或元朗鄉親父老, 他們的行為跟舉着反修例幡旗的暴民不相伯仲, 也是帶備武器, 以武力破壞社會安寧的行為, 而且也不是第一次, 前一晚在元朗已有小規模的衝突。不論面對那一種暴民, 執法都要一視同仁, 尤其要與支持警察的黑社會割蓆, 當與黑社有密切關係的人在七警案大量捐款給警察, 我立即猛烈批評, 再之前元朗也發生過黑社會挺梁振英事件, 我也寫了批評: 黑社會挺梁事件, 主張嚴打的。不論警察遭到甚麼人仇視, 也不能接受罪犯示好, 否則就難以執法了。

近期諷刺現象多, 看到大家都麻木了, 泛民的立法會議員跟暴徒沆瀣一氣, 建制的何君堯昨晚在元朗跟白衣人握手言歡, 立法的人跟犯法的人互相勾結, 立法和犯法的人不單沒有壁壘分明, 而變成一家子, 跟你罵警黑合作有甚麼分別? 昨晚元朗暴徒打人事件也有正面意義的, 當生命財產受到威脅, 仇警的人也要找警察, 找不到警察也會埋怨, 否則就要承受違法的代價了。另一方面, 如果昨晚因警力不足而致警察遲緩到場, 也反映近年大量社會運動使警察虛耗資源來處理的惡果。若果昨晚警察刻意放慢手腳, 讓白衣人替他們出氣, 會是嚴重警政的問題, 值得當局嚴肅檢視。

香港開始變成暴民社會, 這樣發展下去會遍地開片, 打到開花, 動不動就以武力解決問題。 我day one強調dissociation, 抱着和平示威的心的人, 別再愚昧, 要懂得與暴力衝擊切割, 否則就跟白衣人不論情由, 見到穿黑衫的人就亂打有甚麼分別?

507 則留言:

  1. 治安秩序越來越差,目無法紀,作為女士的我們是最最感到害怕!

    28歲

    回覆刪除
  2. It’s been a while since I last commented on this blog.

    The many years that you worked as a court prosecutor, and as a DM, have failed to teach you how to be a good lawyer. You, like Carrie Lam, only know how to be a good civil servant. No more, and no less. I hate personal attacks, but I simply can’t stand that you repeatedly say how comfortable you and your family are, having the privilege of foreign citizenship.

    事出必有因。 Taking things in isolation is stupid.

    回覆刪除
    回覆
    1. I believe that you have a misconception on what billsiu had said. He just merely take account of the matter of law and the matter of fact, and express his advice in good faith and unintentionally, throughout.

      刪除
    2. I should make it clear, that my comment is not targeting on this individual blog post. Rather, on things that Bill said in the hundreds of posts in these few years.

      刪除
    3. 我唔認同你所講, 妒忌人地生活過得好係無意義
      尤其是你唔好搞左呢度係人地札記: 隨筆記事

      唔好因為係度睇得太多政治爭議, 就覺得呢度係政治討論區, 咁只係因為呢度大門開放

      KS

      刪除
    4. May I know why you would like to say 'Taking things in isolation is stupid' ? Where come from the basis? Just curious, no offensive.

      刪除
    5. 正正係呢度無哂法理討論,我先唔想再多講。
      同人講政治好無癮,我自己就無咩興趣。

      大多數留言都係立場行先,之後再用法理包裝。不過亦無他法,始終法律同政治密不可分,CJ Ma會叫仔唔好帶政治入法庭。究竟,係邊個將政治帶入法庭在先?

      可惜呢度講法律嘅人唔多。可惜。

      刪除
    6. 5大訴求的法理討論:1.林鄭下台, 我無討論過, 因為法理來自中央; 2. 不檢控, 我反對,也提出理由; 3.撤回, 我覺得與suspended效果一樣, 但我也贊成政府可讓步; 4.我贊成成立獨立委員會;5.暴動定性, 我認為無意義, 那是法庭按證據以裁決。What do you expect from me?

      刪除
    7. I agree with your last sentence. From my perspective, I always ask myself to bear in mind, you must consider all the evidence before you have a conclusion, otherwise, you may cause bias or prejudicial effect. I sure but for test is not suitable in this situation. Haha. But, thx for your sincerely sharing.

      刪除
    8. I was referring to comments in general.

      Let’s talk about law for a moment. Prosecutorial discretion is wide. Decisions not to prosecute would be too far-reaching indeed. How about laying lesser charges? Is “public interest” that narrow?

      刪除
    9. I don't think I have made any conclusion so far except that by legal definition, some acts amount to Riot. I only pointed out the prosecutorial decision making process. I agree to let off the less culpable people just like what we saw in the Occupy Central case. Most people got written warning. Some ONE/BO.

      刪除
    10. "How about laying lesser charges?"
      你搞清楚,呢個唔係暴徒訴求.暴徒既訴求係立即放人,唔好搞錯.

      刪除
    11. //Laying lesser charges
      要考律政司智慧了, 若果律政司本身有聲望易話為, 兩項都唔係現世道喇.
      *
      //Decisions not to prosecute would be too far-reaching indeed.
      Right, 一般, 所以我上個月建議大和解, 是基於「(借習近平)百年未有之大變局、香港死局」, acknowledge the "far", so response accordingly.
      BBTW

      刪除
    12. Taking things in isolation is.... the powerful tool of LABing.
      Lab experiment is all about taking things in isolation! Yeah~

      Now, CSI is the famous police dept to explore 事出必有因, Yeah~ yeah~

      哈~

      刪除
  3. 標少,想請教,警察不帶委任証可以司法覆核嗎?因為計算我按機制投訴警察,沒number,沒名字,根本沒辦法投訴啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 警方強調雖然沒number,沒名字,都一樣可以投訴,可唔可以立案係另一回事!

      刪除
    2. 其實究竟警察的委任証是否一定要掛出黎,定係在被詢問的情況下才需要出示?

      刪除
    3. 10:48
      司法覆核不是萬能, 呢單好"敏"水.
      BBTW

      刪除
    4. 是否可由監警會去考慮不展示的justification, 不展示未必是不合法或規則的行為, 司法覆核未必reasonably arguable.

      刪除
    5. 可以有咩justification 呢?

      刪除
    6. 純粹討論: 如果有個警察,見到有罪案發生,例如傷人或盜竊,係咪一定要有委任證喺身先可以阻止罪案發生? 如果佢無帶委任證,佢亦係咪可以用無帶委任證嘅藉口嚟無視罪案發生?

      Thats a question of omission in duty of care. 香港法律嚟計可以話係misconduct in public offices.

      刪除
    7. 應由警方答, 我舉個例, 飛虎隊帶balaclava連樣都睇時到, 也不展示任何證件。

      刪除
    8. 帶委任證同出示係2回事,

      根據警察通例,運用警權如截停搜查才要出示,
      不然任何人都叫警察拎委任証出黎未好唔合理!

      刪除
    9. 出示委任證這一問題,警方確實有不少情況應該作檢討。我認為在大多數的情況下,警察都應該要出示委任證。

      https://www.police.gov.hk/offbeat/822/chi/f01.htm

      (一)便衣人員與巿民接觸時,不論是否當值,在行使警察權力時,必須表明身分及出示委任證。(PGO 20-16)
      (二)如市民提出要求,軍裝警務人員須出示委任證,除了三種情況。第一是「情況不容許」出示;或第二是「出示委任證會影響警隊行動及/或危及有關人員的安全」;或第三是「要求不合理」。(PGO 20-16)

      (三)市民提出要求時,警務人員要運用判斷力,衡量有關要求是否合理。他須顧及整體情況,並隨時準備證明他的決定是有理據的。各人員須明白一項大致的原則,規定軍裝人員須出示委任證,是為了一個特定的目的──證明該人員是一名獲正式委任的警務人員,因而有執法的權力。引伸下來,若某些環境因素能合理地對某人員是否正式委任的警務人員構成懷疑,市民要求軍裝人員出示委任證,便應被視為一項合理的要求。例如 :有關人員當時並非穿著標準的制服,或者,他須要進入私人處所執行職務。

      (四)訂定警務人員須出示委任證這規定並非為了滿足市民的好奇心,亦並非為了給不合作的人,提供一個便捷的途徑,讓他們阻礙警務人員合法執行職務。雖然如此,在某些情況之下,即使人員的警察身分不存在任何合理疑點,市民的要求仍可被視為合理的。各人員須時刻靈活處理,並依據優質服務的原則辦事。

      (五)軍裝人員在上文第(二)題第一及第二的情況下,未能按要求出示委任證,人員其後待情況許可,便應即時出示委任證。(PGO 20-16)

      (六)如警務人員未能出示委任證,而原因是「要求不合理」或最終未能遵辦,人員必須在記事冊說明原因。(PGO 20-16)

      (七)如由一隊軍裝人員執行任務,例如在查核牌照期間,如市民提出要求,只需其中一名人員按要求出示委任證便可。(PGO 20-16)

      (本系列由投訴及內部調查科提供)

      Terry


      刪除
    10. 咁緊張塊委任證又唔知驚衰乜嘢。

      刪除
    11. 咁緊張警察塊委任證又唔知想衰乜嘢。

      刪除
    12. 正常情況之下警察應該要出示委任證,正常情況的話。

      刪除
    13. 不包括示威情況

      刪除
  4. The police clearly did nothing in Yuen Long last night. None was arrested. No officer was present at that time. The call centre refuses to lay assistance.

    There is clear evidence that they knew what would happened in advance. Who should you blame?

    No matter what citizens do, the state has the obligation to protect us. Anything falling short is by no means acceptable. Act or omission is equally blameworthy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇LIVE, 親眼見到班黑衣暴徒點樣攻擊接報到場警員, 完全不信任, 不斷漫罵, 一味指示對方去拉人, 最恐怖係不合理咁越走越近, 好容易就襲擊警員, 搶槍

      所以, 昨晚發生的事完全唔意外, 如無意外暴徒應該會組織黑社會, 美其名保護自己

      KS

      刪除
    2. 如果冇理解錯,班人圍同指駡警察,是因為報警後,警察遲遲唔出現,直至啲行兇嘅人走曬先現身!托詞「警力不足」,祇會令市民更氣憤!真不相信市民要自組社團保護自己!

      刪除
    3. 元朗黑社會連孕婦都襲擊,只有泯滅人性既畜生先會仲係到兜

      刪除
    4. “黑社會連孕婦都襲擊”
      似乎係今日的focal point 參與的幾個whatsapp group平時冇出聲的今日都媽媽聲
      條片幾乎個個都睇過
      https://www.facebook.com/groups/hkincident/permalink/2159092090884658?sfns=mo

      請教各位
      片中黑衫卡其色褲男人與大肚婆似乎一齊的
      男子上前同白衫打鬥
      大肚婆衝埋去保護果位男子
      混亂中大肚婆倒地了(我沒有看清楚是否被打到倒地)
      有其他人去護住倒地的女人
      黑衫卡其色褲男人被白衫打完再秤左去入閘口 佢入左閘 大肚婆繼續在閘口外倒地中

      打到亂78糟雞飛狗走 條女有身孕點解仲唔快d避開反而衝埋去呢

      刪除
    5. 走晒去邊? 南生圍就係元朗站隔離
      個幾位警員就算出現都唔夠人去維持秩序, 警員都話可以護送班人返屋企, 但班人唔肯

      另外, 白衫阿伯心臟病發入院係咪可以賴黑衣人? 大肚婆被人打只係宣傳技倆
      大肚婆打算做常山趙子龍又怪曹賊呀?

      KS

      刪除
    6. 講開個件黑社會大佬飛天南真系好笑,打幾個婦孺都心臟病發,諗一次笑一次

      刪除
    7. 有前線警察確認不是大肚婆,而是大肚腩!

      刪除
    8. 可否分享證據?

      刪除
    9. 呢度po唔到相,個大肚腩女人着高跟鞋的。

      刪除
    10. 醫管局出了正式聲明, 昨晚至清晨沒有任何孕婦受傷入院

      刪除
    11. 傳元朗事件傷者有孕婦醫管局:未收過孕婦或流產個案- RTHK

      FACK CHECK下係咪真係咁難

      係都要信晒黃色果邊既「看圖講故」?

      另外有唔少影片影到白衫兇完人準備收手退,林卓庭+佢班黃衙兵不斷挑釁,叫人入黎打佢地

      仲有影到有一大批黑衫追打白衫

      刪除
    12. 白衫人針對黑衫卡其色褲男人,仲拉佢出閘打,因乜咁大仇口?
      睇片似乎係有前傳,一男子用消防喉噴人,衣著正是黑衫卡其色褲:

      https://www.facebook.com/todayreview88/videos/325861035033501/

      刪除
  5. Happy Zenith@下午10:42,

    如果我冇攪錯,標少離港去袋鼠國前,應該唔係做DM,而係做SM。

    回覆刪除
    回覆
    1. DSM? 其實唔重要。人嘅立場、見解會受背景影響。你指出示威者有咩唔啱,我無嘢講。但係你成日強調「你死你事」、我無能為力;彷彿話示威者帶頭使用暴力、搞衰香港。

      錯嘅係邊個?政府唔係你阿爺、阿媽、阿豬、阿狗,而係你阿四。Civil servants/公僕,雙語皆通。

      刪除
    2. 暴力,法律中從來不容許。無論因為有幾高崇的政治抱負,理想,進行任何的遊行示威,都唔能夠使用暴力,這是鐵一般的大原則。

      刪除
    3. Did I ever condemn peaceful protest? I only emphasize the need to play by the rule and not to do something to transgress the law otherwise one has to bear the legal consequences. Did I ever say 你死你事 or words to the effect?

      刪除
    4. First, it’s 失戀. Then, move on. What’s next?

      Sorry if I misread you.

      I do not condone violence, but I’m sympathetic to these helpless protestors. I do not support it, but I would not “condemn” it. Of course, I respect your right to say what you want, I just don’t like it when you point at the protestors and make lopsided comments.

      刪除
    5. /你指出示威者有咩唔啱,我無嘢講/

      你有冇睇嘢㗎?標少寫左咁多篇。

      香港現時的環境,的確是示威者做成,由 2014 年嘅違法達義,進化成現在的暴力違法。再搞下去,他們就會如願以償,令香港變成亂世。

      刪除
    6. HZ, being sympathetic is one thing, giving the violent protesters encouragement and false hope do not make them stronger. It will only let them fall deeper. After repeating what they have done, what do they get now?

      刪除
    7. 可能我寫得唔好,我嘅意思係:我對你批評示威者本來無異議。是否lopsided係睇個人觀感,我覺得有lopsided。

      至於你最後嗰段,我無辦法認同。事出必有因,讀法律會讀到咩叫causation,咩叫intervening event,咩叫remoteness。我唔識點樣解釋畀你聽。

      刪除
    8. I was replying to 匿名2019年7月22日 下午11:23 in the preceding comment.

      刪除
    9. HZ@11:35, 你要覺得除元朗之外, 也有可能發展成黑白毆鬥, 你也不會樂見。這也是一種causation。到時你不能穿錯顏色, 搞成咁會有很多無辜受害者。這種武力抗爭應停止, 抗爭一定有成果咩?

      刪除
    10. 別下下以為同情就在幫他們, 他們一心想搞完就走佬, 一世不回來? 我一直都叫人在法律框架之內抗爭, 別以身試法, 也叫和平的人與暴力切割, 我講錯乜? 我有批評過一句示威抗爭的話嗎?抗爭無成果就增強武力? 你想他們最終被打死, 這就對他們好? 你是否同情立場弄昏了頭腦反而害死佢哋? 你批評我我一點也不介意, 其他人極端言論我都沒力把嘴。抗爭也要保存實力, 否則損失慘重甚麼也爭取不到。

      刪除
    11. 昨天元朗發生的是黑社會無差別攻擊所有並非穿著白衫人士,並非所謂‘黑白毆鬥‘,希望標少字眼上要正確描述事件。你以為和平示威就沒有黑社會鬧事襲擊?太天真吧

      刪除
    12. 我是指再發展下去可以是在不同區域的毆鬥, 昨晚當然明顯是單向的, 但前一晚不是。

      刪除
    13. 根本就有一班人為搞事而搞事,不顧後果不顧他人。

      刪除
    14. 好多去示威既人根本就無任何衝擊行為。佢地係咁既環境下仍堅持和平,無以身試法,對標少黎講唔知算唔算與暴力切割,不過佢地既下場仍然係被黑警無差別施暴打到豬頭咁

      刪除
    15. 有啲咩break the chain of causation ? Any independent intervening act ?

      刪除
    16. 回匿名12:26,跟著原定遊行路線和時間的就是示威者,之後在各處堵塞道路,沒有在原定示威區的就是犯法者,即已經以身試法。警方每次都有足夠時間清場,但這些人依然唔走,仲用磚頭雜物襲擊,還有每次都偷取公物制造路障。你的眼和心有多盲目,才可以叫這些暴徒為"堅持和平,無以身試法"的示威者?

      刪除
    17. To be honest, I cannot see any Novus Actus

      刪除
    18. Yau, 仍然有好多假傻人相信參與非法集會:
      自己無暴力行為就係和平示威者
      企係暴徒附近唔走被警察打係警察錯

      咁多次暴力衝擊仍然講呢D假話, 唔知可以呃邊個, 齊齊扮傻究竟為乜大家都知, 黑社會出現
      佢地拆左何妖辦事處仲係不斷係記者面前講係白衣人收唔到錢做

      KS

      刪除
    19. 標少,我認為不是武力抗爭,而是暴力抗爭。武力抗爭是革命,而暴力抗爭是暴亂。

      刪除
    20. 點解吾可以好地地有禮物地拍門去約見人傾?吾明!

      刪除
    21. 支持標少!!唯一沒有解釋怎樣在法律框架之內抗爭

      刪除
    22. 去到犯法邊沿就停止

      刪除
    23. 明白,不過照睇形勢似乎返唔到轉頭又唔可以重新開始過

      刪除
    24. 即係踩界?打擦邊球?

      刪除
    25. 即是好似以前和理非咁,靜坐等警察抬走?

      刪除
    26. 咁不如所有想示威既人直接坐監算啦,費事麻煩。政府應該起埋個焚化爐添,想示威既自行焚化,哈哈

      刪除
    27. 上午1:40,

      //政府應該起埋個焚化爐添,想示威既自行焚化//

      好提議,支持環保!

      刪除
    28. 白衫並非完全無還手,都有投擲物品.如果佢地有棍在手,佢地會唔打?好難.
      講多無謂,7月28又要搞元朗.黑衣暴徒到時真身一定現形.

      刪除
    29. DC@1:23
      //即是好似以前和理非咁,靜坐等警察抬走?
      今年示威進化不少, 沿龍哥心法BE WATER, 有不少選項了.
      "等抬", 我上篇有寫. 是仍然建議的選項,
      兩個原因. 一, 自甘地以來和理非高招之一, 招不嫌舊.
      其二是, international optics相當重要, 照顧一下外國傳媒, 駁火照片兩睇(民迫呢反或暴徒), 大規模抬人照, 得一種睇法.
      BBTW

      刪除
    30. https://www.facebook.com/watch/?v=2321585051252803

      刪除
  6. //多名前線警官透露,鄧炳強處事圓滑,如[2013年]離任元朗警區指揮官時,獲鄉紳在小桃園酒家設宴歡送,處長盧偉聰對他亦甚器重,故被視為盧的「馬房」成員。//

    如果這位和元朗鄉紳關係密切的二哥年尾順利接任,警黑合作的印象勢必更水洗不清。

    回覆刪除
    回覆
    1. That's only your sheer speculation.

      刪除
    2. 鄧炳強未有同鄉黑人士切割,已有極大問題

      刪除
    3. 四字真言:盗亦有道

      刪除
  7. 元朗打人事件

    原則上冇錯 但你要諗下琴日係調動哂大量警力去上環 元朗係冇人守嫁 你聽班暴徒講打左2個鐘都冇人聽就知 同埋報警係咪真係有用? 其他區就係因為冇硬派人士守住 所以先會比佢地騎劫左 比佢地搞完既區請問有好過嗎? 上水藥房比人踩場 比人拆招牌 沙田人地已經解釋左警方有權執法 但自己唔滿意就走去圍人地 阻住人做生意 明知係私人地方仲搞連儂場 佢哋既行為同黑社會有咩分別? 而家係元朗居民保護自己家園 趕走黑社會有錯? 手法雖然粗暴 但亦係唯一辦法 唔通你想元朗變成第二個沙田咁 出左事先處理?

    今日元朗D店舖全體關門, 多謝泛民班仆街

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗事件本人認為是突發事件,咁多間大報社電視台都將集中力放在中環灣仔,甚至連西環都是預料之外。

      警方明顯警力不足,我睇直播,西環清場的防暴明顯人手不足。所以我認同是元朗那邊警力不足,其實這也是黃絲們的想要的結果。

      刪除
    2. 錄自香港警察網頁:

      //香港警隊是一支擁有(截至2019年06月30日)30,886名紀律人員及 4,600名文職人員的隊伍。//

      看不到警力不足的理由!

      刪除
    3. 大哥,個個禮拜六日咁玩,尋日西環仲玩突擊玩到兩點幾都唔散,警察唔使休息? 占中時,大家都有基本守則,占中攪手都有預告會做些什麼。現在,成日無厘頭亂黎,連灣仔警察總部都可以俾人圍,你話人手夠唔夠?

      刪除
    4. 下午11:19,

      //今日元朗D店舖全體關門, 多謝泛民班仆街//

      聽講係因為昨晚白衣人打錯左人,今日可能有報復行動,為免受累,所以暫停服務,關泛民乜事?驚警察唔執法、唔去維持治安多啲!

      刪除
    5. 下午11:48
      唔計成個七月個個星期都有遊行暴動浪費幾多人力物力。21日有遊行,由朝到晚已經用咁批人,元朗暴力事件發生的時候上環仲係立立亂,又要一批人去處理,當晚有成幾百個黑白無常,就算湊到足夠警力都要時間召集㗎。警隊係全天侯侯命,但你估24小時都有3萬人營業咩?

      刪除
    6. Yau@下午11:55,

      其實唔使去西環驅散班暴民,佢地唔敢真係攻入去嘅,佢地點會唔怕老解?睇直播都知道佢地由晚上11:25開始離開啦!派咁多警察去西環,簡直係浪費警力;不過為咗要做俾阿爺睇,一定要派員去鎮壓、驅趕!

      刪除
    7. 上午12:09,

      //21日有遊行,由朝到晚已經用咁批人//

      講笑咩!我成個遊行,由銅鑼灣行去到灣仔終點都冇見到多過10個警察!

      刪除
    8. 如果警方如你咁部署,咁基本上由占中第一日都宜家咩都唔洗做啦!!攻入立法會大樓前我都打賭佢地只敢攻唔會入去,結果是如何? 世事那麼多不確定性,又如果有激進青年打傷中聯辦官員是否危險? 又或都中聯辦誤殺激進青年又如何? 警方就是要預防這些事情發生。

      仲有,你的論點其實是事後孔明,開上帝視角。假設警方又真的有足夠警力在元朗,於是元朗只發生上水示威級別的衝突,沒有人受傷,你又會否又說派咁多警察去元朗簡直係浪費警力??

      刪除
    9. 畜生藍絲不如解釋埋點解市民嘗試報警無人聽,有人聽就被cut線?係咪電力都真空埋?

      刪除
    10. 唉呀!又搞地區陶毒途人睇電視去報導元朗單嘢唱衰警察,邪教組織!
      想搞到冇警察保護?真係好好驚!

      刪除
    11. 1) 條片睇到係佔領暴徒換白衣屈元朗人

      https://www.facebook.com/1566202910150553/posts/2021916444579195?s=625931917&v=e&sfns=mo

      2) 單黑社會打人好鬼
      黃人四處洗版比白衣人打
      唔講之前林議員挑機踩場俾人打又累左無辜市民。?
      呢班示威者入元朗搞事,激起白衣人見人就打
      唔通講林議員自己帶埋記者入元朗攪事咩!
      睇有條片如果一般普通市民,點會去主動挑機呢班白衫人去令到有打交場面發生?


      https://www.facebook.com/Anti.OCLP928/videos/875219189480575?s=100005329743101&v=e&sfns=mo

      白衣人唔係警察,唔會同你講道理,講人權
      作為議員保護市民散水好過啦

      一場戲,有劇本,有演員,最緊要有九流記者加傳媒煲大佢,
      似係做戲

      見到大班白衣人就知唔會同你講道理,講人權
      作為議員係咪保護市民散水好過?
      議員同成班佢話既普通市民企晒係度講晒粗口, 又XYZ人地老母罵D白衣人, 又叫白衣人入來打呀,
      咪求呢D得到左 <--暴力係唔好, 不過例如見到一群老虎, 會唔會又叫老虎入來食呀?

      唔好忘記民主黨成員林子健報稱在砵蘭街被疑似國安人員擄走報假案事件

      刪除
    12. 係有“佔領暴徒”換白衣屈元朗人既,何君堯見到仲會唔會讚係真英雄呢?究竟係何君堯弱智定你弱智呢?哈哈

      刪除
    13. 1232你報過警?咪解釋左多人打撞線囉!
      大肚婆流產流料你知嗎?睇多D料先講啦,你比人落緊降頭,吾好話自己畜生啦!

      刪除
    14. 何君堯今日記招直播咪講左囉,冇睇幫吾到你!

      刪除
    15. 垃圾畜生連黑警報案中心用緊咩科技都唔知,不如你話埋黑警瘋狗症發作添啦

      刪除
    16. 哈,你開始瘋狗發作!!

      刪除
    17. 根本無大肚婆, 流產又係流料
      大肚婆圖係PS

      對於有傳言,指傷者包括孕婦,醫管局發言人回覆查詢時說,公立醫院急症室未有接收過任何孕婦或流產個案,並呼籲有需要的病人適時求診。

      https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1469730-20190722.htm

      刪除
    18. 其實琴晚所有黑社會片段都係假添

      刪除
    19. 其實依家香港已經是黑色社會,默哀一個鐘.

      刪除
    20. 或叫黑衣社會

      刪除
    21. 真係夠警力就唔會俾班黑衣人一度走咗入去中聯辦,你估盧署長唔警中央鬧咩,有三萬個警察都唔等於時刻有三萬個警察當席。再者,如果你係最先到的兩個警察,你會唔會衝入去同幾百人鬥,正常嘅都唔會啦

      刪除
  8. 不是生於亂世,而是製造亂世,亂世之門開了⋯⋯
    替哩幾年出世的慘

    回覆刪除
  9. 各位 ,可能大家很緊張,但心情平靜的人仍在。
    (http//stp.stheadline.com/instantnews/instantnews_content.php?id=1049864
    天水圍嘉湖山莊樂湖居10座中層A室,面積636方呎,屬3房1套房間隔,以693.8萬易手,平均呎價10909元,為同類單位近3個月高價,新買家為換樓客。) ,各位,這似是離題,但其實是人的心態表現,網上千言 ,筌灣會开片,但我荃灣食飯仍要等位。
    我們都愛香港,香港現在有困難,但非大事。由中英美兩國都對香港昨天的事作冷處理,便知在世界仍關愛香港,不會推波助瀾,想借題發揮的人沒了題目。
    相信只要新鴻基平市價8%推元朗盤,買樓市民肯定多过光復人士加白衣人士。
    Bill hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 早已有評論話樓市會繼續升,因明日大嶼必然胎死腹中,而香港會愈來愈多逃犯買樓。

      刪除
    2. 有錢買磚頭,無錢去掟磚幫有錢人買多幾舊磚頭

      刪除
    3. //無錢去掟磚幫有錢人買多幾舊磚頭//

      唔明點可以做到?

      刪除
    4. 牆頭草的胡言亂語 :

      [...由中英美兩國都對香港昨天的事作冷處理,便知在世界仍關愛香港,不會由中英美兩國都對香港昨天的事作冷處理,便知在世界仍關愛香港,不會推波助瀾...]

      都不知此人在那得來的消息 , 看到的新聞 ? 網絡這麼發達, 打個網址就可看到各地傳媒的新聞 , 不知閣下懂不懂, 有沒有親身去看.? 別只看幾份免費報沒說, 就認為天下不在意罷.

      [冷處理] ? 何來 ?那裡 ?
      [推波助瀾] , 倒是每次都會有的.睜開眼睛 , 細心去聽罷....

      Billy Jeanne of UK

      刪除
    5. Billy兄,
      回憶烏克蘭時美英官方的言論比較便知。

      刪除
    6. "唔明點可以做到?"

      別人恐懼我貪婪,未聽過咩?

      刪除
    7. //別人恐懼我貪婪,未聽過咩?//

      更加唔明?!

      刪除
    8. 口爽唔得咩 認真你便輸

      刪除
    9. 下午11:57
      [...但我荃灣食飯仍要等位。] so what ?

      荃灣在那裡 ?
      打到荃灣未?

      [...筌灣會开片...]
      不是會, 是以經有:

      上午12:42
      [[1) 譚凱邦帶黑衣人剛在荃灣集體毆打重傷路人 傷者毫無知覺
      https://www.facebook.com/groups/tsoshk/permalink/2169081316536498?sfns=mo

      閣下好彩了.....



      刪除
    10. 罷工,罷市,都無。
      (只有罷課成功,因放暑假,無人返學)。白石角連巴士都小的二百個樓花差不多賣清 ,首期夠台灣,馬來西亞等地移民加買樓 。
      此處危言很多,是因估計香港經濟大滑落的預測不準,發老脾。

      刪除
  10. 呢啲咪暴力囉,咁應唔應該譴責呢
    1) 譚凱邦帶黑衣人剛在荃灣集體毆打重傷路人
    傷者毫無知覺

    https://www.facebook.com/groups/tsoshk/permalink/2169081316536498?sfns=mo

    2) 東網直播:示威者圍堵何君堯議辦 打破玻璃噴黑漆
    https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190722/bkn-20190722150957402-0722_00822_001.html


    3) 遊行黑衣暴徒打異見人士,搵食車都被打爛,及後車主向遊行人士於元朗尋仇
    https://www.facebook.com/431818584340765/videos/501466080660458/UzpfSTcyMjE5NjEyMzpWSzoyMTY5MTUxMTEzMTk2MTg1/

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝班衰人絕子絕孫,冇人捧車頭相.

      姨婆

      刪除
    2. 姨婆,

      唔使咁毒呀?提防反彈呀!

      刪除
    3. 反彈,閘住,咁就得啦,你咪死驚,好心有好報既.

      姨婆

      刪除
    4. 革命不是請客吃飯喔 共產黨就是這樣教育的 我們都是這樣長大的 要做共狗就要有被揍的覺悟

      刪除
    5. 共狗請食飯,你請人食屎呀死人臭兔.

      姨婆

      刪除
  11. 你打人叫義士,人打你叫黑社會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻仔,有名有姓,有黑底架,睇下新聞啦

      刪除
    2. 102, 黑底打人就唔岩, 無黑底打人就無問題?

      KS

      刪除
    3. 愛區人士誰之錯?

      刪除
    4. 番屋企邊有打人,係咪香港立左例收工唔俾人著衫番屋企先

      刪除
    5. 最好奇林議員同大班黑衣人去元朗做乜?

      刪除
    6. 上午1:28

      估計因為沙田果次7得好交關
      要番D大畫面提升番人氣
      白衣人由6點食飯8點出去元朗周街走
      林生8點幾收到風點齊差不多40親信過到元朗10點幾剛剛好
      林生一到,帶人挑釁完就發生衝突

      刪除
    7. 上午4:00,

      你咁嘅劇本,點攞編劇獎呀?

      刪除
    8. 下午12:24

      黃屎一貫技量,講唔過就顧左右而言他

      刪除
  12. https://www.youtube.com/watch?v=X-rqpvHzk48 上水暴徒連阿伯都打

    回覆刪除
  13. 前段好睇 , 之後的冇乜心機睇.

    看啊, 就算每天有新篇, 不消片刻就留言滿天, 分分鐘過千.

    想起了當年在雙木主編時期的某當紅女作家 : 每篇開首都是城南舊事, 想當年家鄉風景美食, 但一兩段回憶之後 , 又回到現實 , 月旦政壇多少陰濕事...

    一談政, 有高見的人可多了, 大家高談闊論口水滿天飛.一下不小心 , 口沬飛到別人面上, 爭吵就來了, 炒蝦折蟹互送.....

    氣氛有點嗆眼哫鼻, 愛清靜的才女受不了, 也像標先生一樣, 移民到袋鼠國了.

    沒了她的食經, 有點可惜.

    回覆刪除
  14. 如果你對元朗事件好憤怒 睇你嬲D乜野?
    請問你嬲乜野?
    其實班白衫只係差緊幾個口號
    如果佢地加反幾個理念、加反幾個高尚情操既訴求,就唔會被人標籤
    佢地會變左抗爭者 偉大既義士
    有人話 元朗人 好殘忍 打無辜民眾
    請問 暴徒踢警察落樓梯圍毆 踢頭 咬斷指
    路人行過 影示威者 就比人搶手機 圍打
    西區送貨既司機 無辜比示威者打 整壞架搵食車
    呢d唔殘忍咩 佢地唔無辜咩 點解忽然變得咁有同情心?
    呢件事 正正係係黃人連日黎所做既一切倒影

    https://cdn.discuss.com.hk/t/fb1c40/f/800x0/https://img.discuss.com.hk/d/attachments/day_190722/20190722_4090fdbf54fb06eff327FMM8yoWMNjww.jpg

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!白衣人欠幾個口号,見到有揸住區旗,呢樣正常.

      刪除
    2. 成個建制陣營7到要捧班低智垃圾黑社會做義士?咁會令人覺得愛國人士都係智障架

      刪除
    3. 都話愛區人士囉,誰人自稱黑社會?咪歌頌人先得㗎!其實做黑社會啲戲好好睇。

      刪除
  15. 小貓說得非常有趣! 咁依家個結果(向遊行人士於元朗尋仇)我覺得好正常囉~

    我會覺得呢一切都係香港人自己辛辛苦苦爭取回來的"自由"和"權利"囉~
    係群眾爭取到帶口罩, 係群眾爭取到用磚用棍唔算暴力, 而且好多人都認同好和平。
    係香港市民自己爭取到只要夠多市民就可以打人破壞, 市民做嘢警察唔可以理, 唔可以拉, 拉咗都要無條件放人。咁依家個結果(向遊行人士於元朗尋仇)我覺得好正常囉~

    https://blog.stheadline.com/article/detail/997636

    小貓愛情觀 2019/07/22 13:21:50 回覆
    袋鼠兄:

    係群眾爭取到帶口罩, 係群眾爭取到用磚用棍唔算暴力, 而且好多人都認同好和平。
    係香港市民自己爭取到只要夠多市民就可以打人破壞, 市民做嘢警察唔可以理, 唔可以拉, 拉咗都要無條件放人。
    咁依家個結果我覺得好正常囉~

    您話警察放怠, 我見到您個短片上, 港鐵站裡一批二三十白衣人向度睇手機, 鏡頭轉向有兩個軍裝警察向另一方向出口離去。
    如果咁樣可以代表您的觀點和推論正確。 我之前曾經親眼見到成個地鐵站幾百人都係一隻色的人, 佢地甚至已經開始推人起哄, 我都見到D警察無做野, 或者做唔到保護。
    我會覺得呢一切都係香港人自己辛辛苦苦爭取回來的"自由"和"權利"囉~

    我相信您可以客觀地講一下, 當社會習慣了人只要夠多, 就可以為所欲為, 警察無權阻止, 亦不能以武力鎮壓, 咁警察仲有咩用?
    當市民已經唔再相信警察可以維持治安, 就會自己動手, 這是必然的結果。 世界人所有國家都經歷過, 有案例, 美國, 日本, 台灣, 泰國, 歐洲....甚至內地都有~
    點解香港人會以為自己與眾不同?

    或者...香港人係有文化D, 所以我想到一個賺錢的方案~我地不如一齊去元朗賣水啦~天氣咁熱, 大家打得累了, 可以買返罐冰凍飲品。嗯~因為香港人好有文化既, 打還打,都仲會排隊比錢架~ {#icons_dog10}

    (不過我相信民主社會係會有自淨能力的,人民遲早會清醒,呢個亦係民主的可貴之處)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小貓說得非常有趣! 咁依家個結果(向遊行人士於元朗尋仇), 我覺得好正常囉~

      1 我會覺得呢一切都係香港人自己辛辛苦苦爭取回來的"自由"和"權利"囉~

      2 係群眾爭取到帶口罩, 係群眾爭取到用磚用棍唔算暴力, 而且好多人都認同好和平。

      3 係香港市民自己爭取到只要夠多市民就可以打人破壞, 市民做嘢警察唔可以理, 唔可以拉, 拉咗都要無條件放人。咁依家個結果(向遊行人士於元朗尋仇)我覺得好正常囉~

      4 當市民已經唔再相信警察可以維持治安, 就會自己動手, 這是必然的結果。 世界人所有國家都經歷過, 有案例, 美國, 日本, 台灣, 泰國, 歐洲….甚至內地都有~ 點解香港人會以為自己與眾不同?

      5 不過我相信民主社會係會有自淨能力的,人民遲早會清醒,呢個亦係民主的可貴之處!

      刪除
  16. 12:34
    身有大案會留港?不怕洗頭艇嗎?你當他儍。是小案,但仍可打官司才留港。

    回覆刪除
  17. 1)反對暴力,但不割蓆
    2)政治影響每一個人所以無人係無辜
    3)制度暴力比行為暴力更暴力
    4)和理非沒有作用,市民係被迫使用暴力.
    5)要求"回應"訴求否則行動升級
    6)生於亂世有種責任

    以上6點基本上套用係任何政治訴求都係萬能key,只差在你係支共定港獨.
    所以我覺得元朗單野可以講係求仁得仁,對家用暴力回應暴力,再用相同邏輯為暴力開脫,係好正常既事.相信暴力事件陸續有黎,建議有能力市民開始儲粮備水.有咩事3~5日唔落得街都唔會無飯食.屋企擺幾支木棍,閉門不出,小心暴徒上門姦淫婦女,殺人放火.香港唔係第一次有暴動,前車可鑑,先其唔好天真以為香港人好和平乜乜77,香港人都係人,係人就有呢D原始獸性,痴起上黎咩都有可能.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上午2:08,

      唔好危言聳聽!

      刪除
    2. 廿六個英文字母是萬能key, 唔係2:08同意不同意?
      哈~

      刪除
    3. 208講得好得人驚,暴徒組織恐怖100倍,愛特區人士只是比人牽怒。

      刪除
    4. 危言聳聽、講得人驚既野, 本身是萬能key
      不必理會

      刪除
    5. 暴徒咁恐怖你仲係到留言?小心死全家喎

      刪除
  18. 無後顧之憂 :

    7.21 遊行之前 , 有義工為有需要的人 (敢死隊)在手臂上蓋上有"律師名字手機號碼的印, 為怕汗水會沖走, 還在蓋印之後噴上固定劑, 認真周詳和服務周到, 完全符合了召集"自發性"群眾之前所應允的一切...(有獎金有保證 , 絕不捨棄任何兄弟姊妹)

    有興趣了解或證實所言非虛的, 可翻看當日某報的現場直播片段. 不贅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不由得不佩服年青人做事的週詳考慮!

      刪除
    2. 夾好晒架,捉到都封口等律師來保釋或不在埸議員代發言.

      刪除
    3. 還有網上片段 , 拍到黑衣人換上白衣, 不是一個, 係幾個, 是否當晚? 是否換衫去元朗? 不得而知. 不過[換衫] 一事, 警方早有提到, 而為什麼個個有背囊, 或許可作解釋.

      拍該片者應該是在天橋經過看到/拍下, 片不長, 因為怕拍太久的話, 俾下面的人知道命都冇......

      刪除
  19. 1) 連登先出post出位置圖呼籲入元朗掘元朗人祖宗山墳
    2) 三番數次派人入元朗整連儂牆, 元朗人已經表示不歡迎
    3) 每個禮拜都搞嘢,搞到刑毀上水店舖搶嘢,
    4) 連登多次出post出位置圖呼籲光復元朗,
    5) 之前連登有post話721晚上搞元朗,咁人地梗係防守啦!
    6 ) 跟住林議員挑機帶埋一大班人同記者踩場入元朗搞事,
    7) 林議員同一大班人係元朗粗口吊白衣人老母, 又用消防水射人, 又叫人入來打AR

    最後激起白衣人見人就打

    點知黑衣人又要串又要無料,唔夠人打就扮平民
    林俾人打係正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上午2:36,

      這是甚麼邏輯?標少不斷強調任何暴力行為都不應被合理化的!

      刪除
    2. 呢件事係挑釁性群毆!好仆街林卓廷黑材料返個私竇同班人賽後檢討?立架生入元朗開片?睇形勢似引人入去傷害人.

      刪除
    3. 上午3:11

      同一句說話,你問心有沒有話過班黃黑暴徒先?

      刪除
    4. 上午3:11,

      [這是甚麼邏輯?標少不斷強調任何暴力行為都不應被合理化的!]

      標少還有叫你不要做乜 ? 還有甚麼教條?

      刪除
    5. 因為這是標少的Blog,所以特別指出「標少強調」,本想說:「大原則是」!

      上午3:11

      刪除
    6. 上午3:57,

      //同一句說話,你問心有沒有話過班黃黑暴徒先?//

      我會同樣地反對任何人使用暴力。我理解他們使用暴力的原因,但不會合理化這些理由!無論在那一方,合理化他們的理由,祇會鼓勵他們作出更暴力的行為!

      上午3:11

      刪除
    7. 上午11:52

      係就好,唔好講一套做一套雙標咁虛偽

      刪除
  20. 繼事件開頭(6月9日)有警員紀律問題, 譬如有便衣同記者'討論'到咁上下, 口爽爽自認「我都係記者」及不需show委任證歪理外,
    今天保持傳統, 港台記者查問遲遲未見警員到場原因、到場時間。元朗區八鄉分區指揮官李漢民表演口齒伶俐:「遲唔遲呢,我唔知…我睇唔到錶呀」,
    寫報告, 更唔知時間都要寫低「幾時幾分左右」, 夠膽寫「基於沒時間看表, 抵達時間不明」?
    呢位指揮官唔知受咩訓練既呢?!
    BBTW

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在警方較有警覺性 , 會先問清潔面對的何人家報館 , 因為之俾人"玩" 得太多了, 講錯少少即成大醜聞.
      不過這警官太直太不冷靜 , 一聽到人家報上名來, 即刻怒上心頭, 忘了怎應對和虛偽一點.

      不要嘲笑這位警官 , 充滿大智的先生不妨看看博學多才學貫中西出身名門口齒伶俐的某位毛議員 , 當發完一番偉論後, 問記者來自何方, 當一聽到名字, 即刻反面拍檯, 笑面變惡臉.

      君可有曾批評 ?

      刪除
    2. 警官批評嘛, 我講白些, Ok, 我是嘲笑, 且看排序: 批評嘲笑<照肺<處紛<面對法律程序<<<黑警
      我知道佢對記者敷衍, 估計報告識寫上時間.... 我無寫清楚, 連照肺都唔使.
      *
      毛婆婆嗎? 嘿. 我上次寫佢個名, 好似無用到疊字.
      BBTW

      刪除
  21. https://www.hk01.com/政情/355031/元朗黑夜-被質問-你昨晚去了哪裏-林鄭-譴責-記者會全紀錄

    回覆刪除
  22. 暴兔說: 大家要接受 革命已經開始 內戰已經到來 這個事實

    回覆刪除
  23. 發展到呢個地步
    睇下幾時來個大尋仇…
    28號光復元朗…睇下會唔會見红

    為左將來
    破壞當下

    示威者唔會襲擊市民?
    市民拍攝示威者被打至倒地…

    已經唔係解決問題既地步

    係解決仇恨既地步

    各位身在香港的市民
    注意自身安全吧…

    回覆刪除
    回覆
    1. 市民拍攝? 呵呵 怕係藍屎拍左去告發吧. 抵死.

      刪除
    2. 惡搞兄,
      現在只是有堆黑白蒼蠅,聲音很大,但雞蛋無事。
      特總統只是劫財不害命,對香港示威只表示香港會自己搞掂,沒有加火(現在黑白都駡他)。習主席亦笑坐釣魚船,。
      有時間回港玩玩,現場了解下,蒼蠅不影響大局,好的樓盤二百個也是二天差不多賣清(首期也夠移民)
      Bill hk

      刪除
    3. 牆頭草的"高論" :
      [...特總統只是劫財不害命.]
      ???
      此話何來?
      昨天不是又多了位"義士"跳樓麼 ?
      更不要說早排墨國邊界 rio grande 溺死的一對父女和其他各地見得到/或未曝光的慘劇.

      [特總統只是劫財不害命] 這種不知所謂的胡言亂語 , 大概只有天天沉醉於樓股的人才會想到.

      Billy Jeanne of UK

      刪除
  24. 為左政治目的,不擇手断,之前有擋子弹香港媽媽,而家又有受傷兒子港媽是同一人,全部都流,欺騙市民,博同情,個四眼婆話個仔被人打,喺道做緊話劇咁,

    https://cdn.discuss.com.hk/t/c81cec/f/800x0/https://img.discuss.com.hk/d/attachments/day_190723/20190723_806e8ddb01ac2c6b047cTbF74KldZje4.jpg

    https://cdn.discuss.com.hk/t/393727/f/800x0/https://img.discuss.com.hk/d/attachments/day_190722/20190722_b96251a0f18b9d4418a4n6KKFWBHKp9O.jpg

    班仆街林林卓廷當晚十點幾,上環打到開花唔去監察警察濫權,挑機帶埋一大班人同記者踩場入元朗搞事,成班人係元朗粗口吊白衣人老母, 又用消防水射人, 又叫人入來打,話收刭風元朗有野,其實自编自導自演。D橋好屎!

    搵人做戲, 係PS圖話傷者包括孕婦,最後醫管局發言人回覆查詢時說,公立醫院急症室未有接收過任何孕婦或流產個案,並呼籲有需要的病人適時求診。

    科技原為方便資訊流傳, 理應做福人群, 但有人卻濫用, 喜以假消息, 製做恐怖, 唯恐天下不亂為樂 / 達至目的比人踢爆即刻收皮!政治真污糟,正人渣!

    危機演員又出現啦!
    聲淚俱下!
    條片Title叫中學生,但佢口述內容又矛盾…佢話"成個中學生涯喺元朗"!

    佢話見到成地血,大肚婆細路都打,應該係幻覺

    最撚離譜係………
    佢仲話話元朗放牛喎
    佢真係好鍾意元朗喎…佢話
    又話會騎牛返學喎!佢真係住過元朗?
    有冇人識呢條超齡中學生啊?
    睇片

    https://www.facebook.com/412058519003625/posts/1073516109524526/

    搞到民不聊生,損失慘重就係泛民, 民陣廢物搞出嚟嘅,要追就搵佢地

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈~~~咪咁涼薄 ( 涼血? ) 啦 , 人地聲淚俱下架...鏡頭所見, 好多人好動架, 另外留到都有好多支持喎 . 唉 , 人真是感情動物, 見人喊自己都喊, 為乜而喊? 事實是否如此? 就冇諗過了.

      我成日都話班友搞嘢不怕工本, 上次個[砧板上]完善到呢, 我都想相信. 因為無論劇本,燈光, 取景, 演員 , 對白都極細密精細真實 , 冇定力的話, 你都信以為真, 齊齊上街...

      這聲淚俱下的"中學生" 應該會為黑衣幫爭回不少同情分罷, 不竟這輪他們輸得很慘....

      刪除
  25. 死人大陸出世既大陸仔你最想睇香港點死,你又憎共狗又憎香狗,你個死仆街無非都係想睇到內戰啫,鬼唔望解放軍拉你條大陸兔屍上去燒來喂狗。。。

    正宗香港人

    回覆刪除
    回覆
    1. 你搞錯啦, 佢同黑衣暴徒都一樣自稱正宗香港人
      其他在港華人都係支那人, 只要文化上同佢地唔同都係支那人
      而且你唔同意佢地, 將來佢地立國都係清算你, 而你肯定唔係正宗香港人, 你只係正宗支那人

      以上睇連登見到

      KS

      刪除
  26. 提議阿爺加條羞辱中共公物罪,要人運上大陸受審。

    回覆刪除
  27. 民陣下星期日入元朗的話,就完完全全是文革式的派斗(而歷史上派斗後的結果是出解放軍)。“欲得天下,先得元朗”,真吾知班細路想乜,大佬,元朗個班人不是斯斯文文的香港警察。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 班仆街佔中玩過,依家玩佔區!

      刪除
  28. 專業民運演員: 陸錦城

    https://cdn.thestandnews.com/media/photos/cache/13000563_514925345377387_1195332424_o_gejRf_1200x0.jpg

    https://cdn.discuss.com.hk/t/c81cec/f/800x0/https://img.discuss.com.hk/d/attachments/day_190723/20190723_806e8ddb01ac2c6b047cTbF74KldZje4.jpg

    回覆刪除
  29. 專業民運演員: 陸錦城話: 個仔著件麥當勞衫比人打,我個下真係想笑出來,臨時演員都係演員,唔該專業少少

    回覆刪除
  30. 黑衣人搞地區陶毒途人睇電視去報導元朗單嘢唱衰警察,邪教組織!
    冇冇警察??要黑衣人保護?死得人!死得人!

    回覆刪除
  31. 林卓廷當晚十點幾,上環打到開花唔去監察警察濫權,挑機帶埋一大班人同記者踩場入元朗搞事,成班人係元朗粗口吊白衣人老母, 又用消防水射人, 又叫人入來打

    https://1253590913.vod2.myqcloud.com/e4db804dvodtransgzp1253590913/5d60fd565285890790773761328/v.f20.mp4

    回覆刪除
    回覆
    1. 散播謊言既工作留番被何君堯人渣做啦

      刪除
  32. 罷工?罷市?市面蕭條?乜事都無!
    (只有罷課成功,因放暑假,無人返學)。
    白石角連巴士都小的鬼地方,二百個樓花差不多賣清 ,單計首期,已經夠移民台灣,馬來西亞等地加買樓 。
    此處兩邊人仕,都入來狠出危言,是因估計香港經濟大滑落的預測不準,發老脾。

    回覆刪除
  33. 【星島日報報道】一名26歲姓范男子昨晚11時許,突然由沙田廣源邨廣栢樓16樓梯間墮下,倒卧大廈對開地面昏迷,送院搶救後證實不治,事後逾20名朋友及義工趕到醫院了解。

    據了解,事主昨晚回家,與家人疑因政見不同,爭執後被拒入屋,於是向朋友訴苦並失聯,並帶同大量啤酒,在16樓後樓梯喝酒。約6至7名朋友擔心他會輕生,晚上10時許趕到案發現場大廈向保安查問,並由大廈35樓一直向下搜索,搜索至28樓時,事主已墮下。警員沒有檢獲遺書,初步沒有可疑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是社會的錯還是家庭的錯?

      刪除
    2. 泛民的錯, 佢地提倡自己謀殺自己係英雄

      KS

      刪除
    3. 對於結束自己生命以脫離絕望城市的人, 我尊重他的決定
      但我仍需強調, 這樣做其實是殺了一個人

      刪除
  34. 情緒病佔中都有 , 今次犀利啲 !

    回覆刪除
  35. https://topick.hket.com/article/2407993/【元朗襲擊】%20記者會追問林鄭獲封「新聞女神」%E3%80%80巴裔利君雅香港土生土長會考中文拎A?mtc=10001

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜問題, 語文唔係天生就識, 係學返黎
      我最憎種族歧視

      KS

      刪除
  36. 《環球時報》總編輯胡錫進在微博表示,如果解放軍出手幫忙穩定局勢,香港將會在治安上得利,但香港的輿論肯定不接受,又形容解放軍出手是「費力不討好」。

    胡錫進說,不願意駐港解放軍出手,因一切意味着巨大的政治成本,以及局勢走向嚴重不確定性。他認為,北京現階段能做的,是支持特區政府和愛國力量,告訴他們無論極端反對派多麼囂張都不用怕。

    他又指,除非香港出現3種情況,否則內地社會不必動某種強力干預的念頭,包括出現對愛國力量的大清洗,導致他們要向內地逃難;因為嚴重政治動盪出現人道主義災難,例如不同派系相互大規模仇殺,城市陷入完全無政府狀態,以及極端分子搞武裝暴亂,打敗香港警察,並接近事實上建立政權。

    回覆刪除
  37. 香港的暴動會否演變為恐怖活動?

    我們誰敢保證,未來這些暴力不會「百尺竿頭,更進一步」,升級為用汽油彈等更具殺傷力的真正恐怖主義襲擊?

    怎麼辦?政府嚴格執法,有決心有阻嚇力地打擊暴徒,有助於阻止他們或其同情者蛻變成為恐怖分子。暴力活動的搞手其實很希望有「烈士」出現,某些傳媒及政客也在美化暴徒,又阻撓政府對他們的犯法行為作出檢控。我們要讓社會知道,不斬釘截鐵地向暴力說不,會大大增加恐怖主義出現的機會率。我們都負不起包庇暴徒的歷史責任!

    作者:雷鼎鳴 日期:2019-07-23

    毫無疑問,最近社會的暴力事件,是大半個世紀以來香港社會出現的最大危機。這50多年來,港人習慣了和平,反暴力的底子也厚,但看來這尚不足夠杜絕暴力的出現。政府似乎相信,只要多聽聽意見、搞搞民生,事情便可過去。當有些人的目的是千方百計要癱瘓政府,甚至奪權,民生政策是推動不了,或起碼是會有長期延誤,以致社會矛盾更為加深的。

    經濟學的核心是誘因,在網上用假名,就算是胡言亂語發表仇恨言論,是沒有成本的。蒙了面後,自己會以為正義上身,就算對世界大肆破壞,也不易被檢控,不用為犯法的暴力行為付出代價。損害了別人,破壞了社會,不但沒有成本,還有回報,某些政客或傳媒會將暴力美化,有時更會有物質上的支持。有了這些誘因,暴力不會減少,只會愈演愈烈。暴力會變成一種毒癮,施暴者的行為會如失心瘋似的,正常的人怎會去咬斷別人的手指?對社會而言,這便有如讓癌細胞不斷擴散,若不及早遏止,最終只會對社會整體造成不可彌補的傷害。

    政府無對暴徒採阻嚇措施

    政府要推動開放包容的政策,這方面沒錯,但很可惜,她似乎缺乏抑制這社會癌細胞擴散的意志,對打擊暴徒並未有採取什麼系統性而有阻嚇力的措施,這等於對癌症病人不加醫治,只叫他們多注意營養及運動便算,怎可能有效?

    2014年1月29日我在《晴報》專欄寫了篇題為《港獨會否發展成恐怖主義?》的文章,今天看來,這篇文章有兩點頗有前瞻性。第一,港獨雖不可能成功,但這絕不等同沒有人想搞港獨,今天港獨的思想已大量地在同情或支持暴徒的文宣上出現;第二,暴力活動不斷升級,暴徒亦愈來愈有組織性,有些活動,如用毒粉、腐蝕性液體作攻擊武器等,雖仍未夠資格稱之為恐怖襲擊,但其殺傷力程度及暴力的廣泛性已遠遠超乎五年多前的想像,我們誰敢保證,未來這些暴力不會「百尺竿頭,更進一步」,升級為用汽油彈等更具殺傷力的真正恐怖主義襲擊?

    研究過幾百個自殺式恐怖主義個案的專家丕比(Robert Pape)寫過本叫Dying To Win的書,很有啟發性。不少恐怖分子原來都願意犧牲自己生命去發動恐襲,無論外人怎麼看,他們也深信自己是正義的。這些人並非愚民,不少受過高等教育,有正當職業,下班後會買菜回家煮飯,甚至是住家男人型,但這些人一樣可以堅決為他們的信念發動恐襲。丕比的發現,與香港對照,能不使我們似曾相識嗎?

    面對着此種類型恐怖分子所策劃的恐襲,各國政府的回應都是先要保護自己的人民,立刻行動,要將這些恐怖分子繩之於法,而不是書生氣十足的去同情他們、為他們開脫,甚至美化恐怖主義。研究他們為何走上不歸之路的背景原因,不是不應該,但這並非最優先的。香港的暴力行為雖然尚未足夠稱之為恐襲,參與遊行的人絕大部分也是和平分子,但遊行結束後所出現的暴力,將來會否變成恐怖活動,卻是要留意的。

    怎麼辦?政府嚴格執法,有決心有阻嚇力地打擊暴徒,有助於阻止他們或其同情者蛻變成為恐怖分子。暴力活動的搞手其實很希望有「烈士」出現,某些傳媒及政客也在美化暴徒,又阻撓政府對他們的犯法行為作出檢控。我們要讓社會知道,不斬釘截鐵地向暴力說不,會大大增加恐怖主義出現的機會率。我們都負不起包庇暴徒的歷史責任!

    回覆刪除
    回覆
    1. 病鵝政府優柔寡斷 , 現在是行不得,退不得, 罵不得, 撐不得, 身邊條毛蟲缺勇泛謀 , 輸掉警隊形像不在話下 , 亦輸掉撐警人心 !

      刪除
    2. 民意已經說不,由200降到40萬。只是又來個豬隊友-何生,中聯辦負責人是如何工作?或何生給人放上枱?

      刪除
  38. 跟無差別襲擊市民的黑幫成員握手
    指黑幫為 ‘你地係我既英雄’
    何議員同黑幫關系內人耐人尋味
    “殺無赦 會招呼佢地 多D黎 密D手 將佢打到片甲不留”
    其實都明顯針對個別人而講,而事後真實發生了暴力事件
    會否有煽動成份,事後再譴責暴力行為
    能否為自己開脫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地會預知林已完會帶隊入元朗嗎?好像個譚XX帶隊荃灣搞何君堯辦事處見人影相就打人重傷?毀壞辦事處!譚Xx又話唔關佢事

      刪除
    2. 社會亂晒籠,去旅行算

      刪除
    3. 好想解散兩邊泛民和建制,冇眼睇。

      刪除
  39. [突發有圖] 何妖個家墳滑倒了
    - 分享自 LIHKG 討論區
    https://lih.kg/1354741

    回覆刪除
    回覆
    1. 失控,民陣,泛民引出魔鬼

      刪除
    2. 兩邊都失控,兩邊都要收手

      刪除
    3. 估唔到鄉黑人士都唔妥何君堯

      刪除
    4. 嗰面都有社團人士啦

      刪除
    5. 即放黃絲網,黃絲好事多為!

      刪除
  40. 已經有人放風話何生打完人唔俾尾數所以.....
    反正一個二個撞完版闖完禍, 一句唔關我事就走數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 關咩事,黃絲做既,有人想香港愈來愈亂

      刪除
  41. 作為一個對現狀感到極度無力, 絕望的小市民, 我只有一個小小的要求: 就是大家不要再散播仇恨了.

    贏左場交, 輸左個家, 只會讓親者痛, 仇者快. 在以為自己成功爭取濫炒, 或者擊退暴力的時候, 世界並沒有為香港停下來, 印銀紙的繼續收陀地, 搞基建的繼續建設, 而我們只成為一個笑話.

    回覆刪除